نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخاباتی باشکوه بی بدیل است

0:00 - 10 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۰۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عسگری شاهرخ آبادی گفت: رسانه ها بایستی با جهت گیری صحیح و رعایت اصول حرفه ای کار خود در برگزاری انتخاباتی پرشور وباشکوه در فضایی آرام وبدون تنش تلاش کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، محمود عسکری شاهرخ آبادی با بیان اینکه نقش رسانه ها در برگزاری انتخابات با شکوه بی بدیل است، اظهار کرد:استفاده از اموال دولتی و بیت المال، تخریب شخصیت و توهین به نامزدها، سوء استفاده مدیران و مسئولان از موقعیت شغلی از جمله جرایمی است که در اولویت رسیدگی جرایم انتخاباتی قرار دارند.

رئیس دادگستری شهرستان شهربابک تصریح کرد: سیاه نمایی چهره و خدمات انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اولویت رسیدگی جرایم انتخاباتی قرار دارد.

وی گفت: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با هدف برگزاری انتخاباتی سالم در شهربابک تشکیل شده است که دادستان، رئیس دادگستری، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده انتظامی، رئیس اطلاعات، فرمانده سپاه و رئیس دفتر نظارت بر انتخابات در ستاد پپیشگیری از جرایم انتخاباتی عضو هستند.

این مقام قضائی ادامه داد: این ستاد هر 15 روز یک بار یا در وقت های مقتضی تشکیل می شود.
وی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهربابک خواست بر مبنای قانون عمل کنند.
عسکری تاکید کرد: رسانه ها نیز با توجه به تاکید مسئولان قضایی باید جهت گیری در فضای انتخاباتی را با ایجاد محیطی امیدوار کننده، تقویت کننده نظم و آرامش مد نظر قرار دهند.

وی همچنین از مدیران دستگاههای دولتی نیز خواست از امکانات دولتی در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی استفاده نکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *