مشکلات مرکز پزشکی قانونی استان تهران؛ از کمبود پزشک تا کمبود اعتبار

22:20 - 27 دی 1394
کد خبر: ۱۲۳۰۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
شجاعی گفت: اداره كل پزشكی قانونی استان تهران از لحاظ اهمیت و حساسیت پیشانی سازمان پزشکی قانونی است.
به گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، شجاعی در دیدار با مدیرکل، معاونین و مدیران اداره کل پزشکی قانونی استان تهران ضمن اشاره به حجم بالای فعالیت‌ها و وظایف مراکز پزشکی قانونی این استان از خدمات مدیر کل، معاونین و روسای مراکز پزشکی قانونی استان قدردانی كرد.

وی كار در پزشكی قانونی را حساس و مهم دانست و اداره كل پزشكی قانونی استان تهران را از لحاظ اهمیت وحساسیت پیشانی سازمان  پزشکی قانونی عنوان کرد.

شجاعی تاکید کرد: كارشناسان و همكاران استان تهران در خصوص تهیه نظریه ها در معاینات مراكز وگواهی فوت ها در مركز كهریزك دقت لازم را بعمل آورند و انتظار این است تمامی پرسنل استان تلاش خودرادر این امر انجام دهند تا پروندهای قضایی موجب اطاله دادرسی نگردد.

در ادامه شجاعی به معاونتهای مربوطه در خصوص حل مشكلات استان تهران از لحاظ اعتبارات عمرانی وجاری وجذب نیروی انسانی توصیه هایی ارائه کرد.
 
در ابتدای این دیدار دکتر قادی پاشا ضمن ارائه برنامه های استان در سال جاری وسال آینده، از افتتاح مراکز پزشکی قانونی شهرستان بهارستان و پردیس و ساختمان جدید مركز جنوب تهران خبرداد.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به مشکلات عدیده پزشكی قانونی استان، کمبود نیروی پزشک و اداری در مراکز تابعه و مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران و كمبود اعتبارات جاری جهت پرداخت به پرسنل را از جمله مشکلات اصلی این اداره کل بیان كرد و خواستار مساعدت هر چه بیشتر رییس سازمان در زمینه رفع این مشکلات شد.
 
قادی پاشا در پایان سخنان خود از همکاری و حمایت های رییس ، معاونین و مدیران سازمان تشکر و قدردانی كرد. 

در پایان جلسه مدیران استان هركدام به بیان مشكلات واحد خود پرداختند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *