هیچ حاشیه امنی برای متخلفان انتخاباتی وجود ندارد

11:34 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۴۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین قدرتی گفت: هیچ حاشیه امنی برای متخلفان انتخاباتی در استان خراسان شمالی وجود ندارد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خراسان شمالی ، رئیس کل دادگستری این استان گفت: برخورد دستگاه قضایی استان با متخلفان انتخاباتی بسیار جدی و قاطع خواهد بود و هیچ حاشیه امنی برای متخلفان انتخاباتی در استان وجود ندارد .

وی افزود: انتخابات مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مجلس زمینه ساز اصلاح جامعه است و امنیت و وحدت کشور را تامین می کند.

این مسئول عالی قضایی در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات در آثار آن است اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف است اما رای ، حق مردم است و باید حفظ شود .

وی با هشدار به همه دست اندرکاران امر انتخابات تصریح کرد: همه مسئولان ، کاندیداها ، اعضای ستادهای انتخاباتی و مردم مراقب باشند و در مدار اخلاق و قانون حرکت کنند ، ما با هر گونه تخلف و جرمی برخورد می کنیم اگر در صلاحیت ما باشد در استان، در غیر این صورت به تهران گزارش می کنیم .

وی خاطرنشان کرد : دستگاه قضایی چندین ماه است که با فعال کردن ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی فعالیت خود را آغاز کرده و در هر حوزه قضایی شعبات ویژه ای اختصاص داده شده است.

این مقام قضایی از مردم خواست تا در انتخاب خود دقت کرده و اصلح ترین فرد را انتخاب کنند تا نماینده ای به مجلس راه یابد که شایستگی علمی ، دینی ، اخلاقی و ... داشته و از سلامت نفس و روح برخوردار باشد .

وی با اعلام اینکه دستگاه قضایی پشتیبان رسانه ها در اطلاع رسانی صحیح به مردم از باب پیشگیری است خاطرنشان کرد: رسانه ها نیز می توانند چنانچه تخلفی از باب استفاده از بیت المال و امکانات دولتی در راستای حمایت از کاندیداها دیدند با ارائه مستندات در روزنامه و خبرگزاری خود اطلاع رسانی کنند .





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *