بصیرت و شناخت مردم در «9 دی» برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

8:54 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۳۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه 9 دی از ایام الله است، گفت: در فتنه 88 دشمن اصل نظام را هدف گرفته بود و بصیرت و شناخت مردم برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.
«حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ، با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی اظهار کرد: 9 دی پس از واقعه فتنه در حقیقت از ایام الله است و این روز هم موجب عبرت و هم موجب افتخار و سربلندی است.

وی ادامه داد: دشمن در هر مقطع و زمینه‌ای که برایش فراهم شود به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است به طوری که در فتنه 88 دشمن اصل نظام را هدف گرفته بود  و این مسئله از  شعارهایی که عوامل آنها در خیابان می‌دانند و از تبلیغاتی که می‌کردند کاملا مشخص بود.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در جمهوری اسلامی ایران اساسی ترین محور ولایت فقیه است و دشمن آن را هدف قرار داده بود، لکن حضور ملت در 9 دی خط بطلانی بر توطئه‌های دشمن کشید و همه برنامه‌های از پیش تعیین شده دشمن را نقش بر آب کرد.

منتظری تصریح کرد: 9 دی برای ما عبرتی است که همیشه مراقب باشیم به خصوص در این ایام و روزهایی که به سمت انتخابات می‌رویم از علائم و نشانه‌هایی که از طرف دشمن در داخل و خارج  کشور نشان داده می‌شود، ملاحظه می‌شود که به دنبال ایجاد فتنه دیگری هستند که بصیرت مردم و شناخت دشمن موجب می شود اهداف دشمن تحقق پیدا نکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  9 دی نماد حضور و بصیرت مردم در حمایت از ولایت است و این روز باید برای ملت  بازتببین  شود چرا که دشمن هیچگاه آرام نمی‌نشیند و به دنبال از بین بردن اساس نظام جمهوری اسلامی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *