تداوم سیل در انگلستان + تصاویر

16:35 - 02 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۰۵۳
خبرگزاری میزان - بارش سنگین باران در آستانه تعطیلات سال نو مسیحی بار دیگر سبب جاری شدن سیل در بخش های وسیعی از شمال انگلیس، ولز و اسکاتلند شده است.
به گزارش به نقل از ایرنا، منطقه کامبریا واقع در حدود 500 کیلومتری شمال لندن، بیش از سایر مناطق این کشور به دلیل جاری شدن سیل دچار آسیب شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، نیروهای امدادی از جمله نیروهای نظامی به منظور پیشگیری از بروز تلفات جانی اقدام به تخلیه ساکنان برخی از مناطق سیل زده از جمله در کامبریا کرده اند.

پرنس چارلز ولیعهد انگلیس به منظور گفت وگو با مردم مناطق سیل زده و نظارت بر روند اقدامات کمک رسانی روز سه شنبه گذشته راهی این مناطق شده بود.

سازمان هواشناسی انگلیس ظرف 24 ساعت گذشته نزدیک به 29 هشدار سیل صادر کرده و برای مناطق شمال غرب این کشور ازجمله کامبریا اعلام وضعیت قرمز کرده است.

اعلام وضعیت قرمز در انگلیس به معنای احتمال بروز 'آشفتگی و اختلالات جدی در خدمات شهری و رفت وآمد' و در پیش گرفتن اقدامات احتیاطی از سوی مردم و قرار داشتن آنها در وضعیت فوق العاده است.

وقوع سیل در مناطق شمالی انگلیس که برای دومین بار در طی یک ماه گذشته صورت می گیرد، موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، بسته شدن راه های ارتباطی و خسارت به ساختمان ها و اموال مردم در این مناطق شده است.

تاکنون گزارشی در مورد تلفات ناشی از این سیل و خسارات ناشی از آن منتشر نشده است.

'الیزابت تروس' وزیر محیط زیست، غذا و مناطق روستایی انگلیس اخیرا به نمایندگان پارلمان گفت که تغییرات آب و هوایی ازجمله گرم شدن زمین نقش مهمی در بروز سیل در شمال غرب این کشور به ویژه در کامبریا داشته است.

تداوم سیل در انگلستان + تصاویر

تداوم سیل در انگلستان + تصاویر

تداوم سیل در انگلستان + تصاویر

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *