رضایت ارباب رجوع را با اخلاق و رفتار نیکو به دست آوریم

21:30 - 20 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۳۶۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - بحرالعلوم گفت: با اخلاق و رفتار نیکو، رضایت ارباب رجوع را به دست آوریم و خدای نکرده با تأخیر در انجام کارها، تأثیر منفی در روحیه ارباب و رجوع نگذاریم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازماk قضایی نیروهای مسلح، محمدرضا بحرالعلوم در جلسه اداری این سازمان که با حضور قضات و کارمندان سازمان قضایی بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: با اخلاق و رفتار نیکو، رضایت ارباب رجوع را به دست آوریم و خدای نکرده با تأخیر در انجام کارها، تأثیر منفی در روحیه ارباب و رجوع نگذاریم.

وی گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح، سازمانی الگو و نمونه است لذا همکاران به مسائل دینی، اخلاقی و فرهنگی توجه خاصی داشته باشند.

در پایان این جلسه با تقدیر از زحمات چند ساله احمدرضا نوروزی،  علی محمدی تبار به عنوان مدیر جدید اداری وپشتیبانی سازمان بوشهر منصوب شد.

همچنین حسین عبدشیخی به عنوان مدیر جدید دفتر ریاست و کارشناس روابط عمومی و  محمدمهدی سرسبز به عنوان کارشناس مسئول جدید امور اداری و کارشناس آموزش و پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی بوشهر معرفی شدند. 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *