اجرای برجام هیچ ربطی به استمرار حضور سپاه قدس در سوریه ندارد

6:10 - 09 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۲۳۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حضور مستشاری ایران در کشورهای منطقه مربوط به الان و امروز نیست بلکه از چندین و چند سال قبل، این حضور و فعالیت در کشورهایی مثل لبنان آغاز شده بود.
اجرای برجام هیچ ربطی به استمرار حضور سپاه قدس در سوریه نداردمنصور حقیقت پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با، با اشاره به فعالیت های مستشاری نیروی قدس سپاه در مناطق درگیر سوریه اظهار داشت: اینکه بعضی ها سرنوشت اجرای برجام را با ادامه حضور مستشاری ایران در سوریه گره می زنند، نهایت فقدان تحلیل در این افراد است.

وی افزود: حضور مستشاری ایران در کشورهای منطقه مربوط به الان و امروز نیست بلکه از چندین و چند سال قبل، این حضور و فعالیت در کشورهایی مثل لبنان آغاز شده بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وجود شایعاتی مربوط بر مجروحیت سردار سلیمانی در مناطق درگیر سوریه که در فضای مجازی منتشر شده بود تاکید کرد: سرمنشا این شایعات در دست رژیم صهیونیستی است که این جنگ روانی را آغاز کرده و هدف از آن هم تضعیف روحیه جهاد و مقاومت می باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *