مدیران، کارمندان را از خطرات و انحرافات ناشی از شبکه های اجتماعی آگاه کنند

23:30 - 02 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۰۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - غلامی با اشاره به خطرات و تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در محیط اداری گفت: مدیران باید بیدار و هوشیار باشند و با احساس مسئولیت، کارمندان را از خطرات و انحرافات ناشی از فضای مجازی آگاه کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، احمد غلامی در همایش مدیران اداری و پشتیبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: استفاده از فضای مجازی اجتناب ناپذیر است ولی آثار تخریبی و خطراتش در محیط اداری هم باید مدنظر قرار بگیرد.

وی با بیان این که دشمن کارهایش حساب شده است لذا نباید غافل باشیم، افزود: وایبر مجاناً برای ایرانی ها عرضه می شود ولی شهروند آمریکایی باید 80 دلار پرداخت کند؛ در تحریم کامل اقتصادی، تلفن همراه و ابزارهای مرتبط با آن بدون مشکلی به کشور وارد و نرم افزارهای آن در فضای مجازی در دسترس قرار می گیرد.

وی افزود: دانشگاه منچستر طی تحقیقی دست یافته که فیسبوک رسانه ای است کلیدی در اطلاع رسانی به بخش عمده ای از مخالفان در اوکراین و اخبار را تولید می کند و تصمیم می گیرد که چه چیزی خبر شود.

غلامی در بخشی دیگری از صحبت هایش با بیان این که در نظام اسلامی یک مدیر باید مهارت های مدیریتی، خصوصیات انقلابی و ویژگی های معنوی و اخلاقی را توأمان با هم داشته باشد، تصریح کرد: دلسوزی، سلامت، قانون مداری، سعه صدر و انتقادپذیری از مهارت های مدیریتی؛ پایبندی به ارزش ها و شعارهای انقلابی، بصیرت، پیروی از خط امام و ولایت پذیری، توجه به عدالت و روحیه خدمت از خصوصیات انقلابی است.

وی ویژگی های معنوی و اخلاقی یک مدیر را اخلاص، توکل، تقوا، خودسازی، اخلاق، شجاعت، صداقت، دوری از جاه طلبی و غرور عنوان کرد.

غلامی تأکید کرد: مدیری که واجد این شرایط به طور نسبی نباشد، مدیر به تمام معنا کاملی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *