۵۳ نفر از مراجعان با رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی دیدار کردند

17:31 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵۳ نفر از مراجعان با رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی دیدار کردند
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به مشکلات ۵۳ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان-  امروز (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ) تعداد ۵۳ نفر از مراجعین با حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی دیدار و مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را با وی در میان گذاشتند.

وی گفت: درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، انتقاد به نحوه دادرسی و برخی ساز و کار‌های نظارتی و روند رسیدگی‌های قضایی و امور مربوط به زندانیان و خانواده‌های آنان به ترتیب اولویت از مهمترین محور‌های موضوعات مطروحه طی این دیدار‌ها به شمار می‌رفت.

گفتنی است ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان و بیشتر مسئولان قضایی خراسان‌شمالی در روز‌های دوشنبه پیش بینی شده و متقاضیان دیدار می‌توانند همان روز به صورت حضوری مراجعه و پس از اخذ نوبت با مقامات قضایی دیدار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده گفت: بر اساس تأکیدات و ابلاغات صورت گرفته سازوکار ملاقات‌های عمومی در شهرستان‌ها باید با سرعت و سهولت بیشتری انجام گیرد و شایسته است مدیران قضایی در این راستا اهتمام جدی داشته باشند. بطوریکه انتظار می‌رود تقریبا در طول ایام هفته پاسخگوی مراجعان باشند تا با رفع مشکلات مراجعان در همان ابتدای امر، حجم مراجعان مردمی در مرکز استان کمتر شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *