پیام‌های تسلیت روسای فدراسیون‌ها و مسئولان ورزش کشور در پی شهادت رئیس جمهور + فیلم

14:21 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۴۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پیام‌های تسلیت روسای فدراسیون‌ها و مسئولان ورزش کشور در پی شهادت رئیس جمهور + فیلم
روسای فدراسیون‌ها و مسئولان ورزش کشور در پی شهادت رئیس جمهور پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

خبرگزاری میزان - در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و مالک شریعتی، استاندار آذربایجان شرقی و تیم همراه در سانحه بالگرد، روسای فدراسیون‌ها و مسئولان ورزش کشور در پی شهادت رئیس جمهور پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

 

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال: راه خدمت شهید آیت الله رییسی با قدرت در ورزش ادامه پیدا خواهد کرد

 

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری: مسیر پرافتخار خدمت‌رسانی به تاسی از راه شهدا ادامه خواهد یافت

 

مهرعلی بارن چشمه، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی: خدمات شهید آیت الله رییسی برگ زرینی در تاریخ ایران است

 

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان 

 


کوهپایه زاده، رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان: تلاش می‌کنیم در پارالمپیک پاریس با افتخارآفرینی برای ایران پاسخ حمایت‌های شهید آیت الله رییسی از جامعه ورزش را به خوبی بدهیم

 

پیام تسلیت مهدی میرجلیلی، رییس سازمان بسیج ورزشکاران

 

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: شهید آیت الله رئیسی عنایت ویژه‌ای به جامعه ورزش داشت/ راه ایشان پرقدرت از قبل ادامه پیدا می‌کند

 


مرتصی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی: در سرتاسر سنت معصوم این سیلاب خون مجاهد است که همه ذهنیت‌های عافیت طلبانه را لایروبی می‌کند.

 

علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پیامی ویدئویی شهادت آیت‌الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور محبوب کشورمان و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

 

 

پیام تسلیت علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درپی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد

 

 

پیام تسلیت انجمن جهانی کوراش به ملت ایران

فدراسیون بین‌المللی کوراش شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان را به جمهوری اسلامی ایران، مردم و عموم مردم این کشور تسلیت گفت.

در پیام حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش آمده است:

از طرف انجمن بین‌المللی کوراش و خانواده جهانی این رشته ورزشی، شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهانش را به مردم کشور ایران، داوران، مربیان، ورزشکاران کوراش ایران، امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو و محمدرضا نصیری‌نژاد دبیر کل فدراسیون جهانی کوراش تسلیت می‌گوییم.

فدراسیون ووشو و انجمن کوراش جمهوری اسلامی ایران، همواره یکی از همراهان قابل اعتماد فدراسیون بین‌المللی کوراش هستند. ایران بار‌ها مسابقات بین‌المللی را در بالاترین سطح برگزار کرده است و در ماه آینده میزبان مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود.

حیدر فرمان

رئیس انجمن بین المللی کوراش

همچنین در پیام‌هایی جداگانه کمیل روزیف رئیس و فرخ دبیرکل کنفدراسیون کوراش آسیا این ضایعه بزرگ را به فدراسیون ووشو ایران و ملت شریف کشورمان تسلیت گفتند.

 

پیام تسلیت شیخ سلمان

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و نایب رییس ارشد فیفا درگذشت رییس جمهور ایران و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم بن خلیفه شیخ سلمان، با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران درگذشت رییس جمهور و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

در این نامه آمده است:

رییس عزیز

به نمایندگی از خانواده فوتبال آسیا صمیمانه‌ترین پیام‌های تسلیت خود را بخاطر حادثه غم انگیز سقوط بالگرد و درگذشت ناگهانی رییس جمهوری اسلامی ایران آیت الله سیدابراهیم رییسی، سایر اعضای هیات دولت و کادر پروازی ابراز می‌نمایم.

دعا‌های ما را از طرف خانواده فوتبال آسیا به مردم جمهوری اسلامی ایران در این شرایط سخت و اندوهناک ابلاغ فرمایید.

روحشان قرین آرامش باد.

پیام تسلیت رییس کنفدراسیون راگبی آسیا در پی شهادت ایت الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان

قیس الظلایی رییس کنفدراسیون راگبی آسیا شهادت ایت الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان را طی پیامی تسلیت گفت.


جناب آقای میرمهدی حسینی

سرپرست محترم فدراسیون راگبی ایران

ما به نمایندگی از تمام خانواده راگبی آسیا، درگذشت ایت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان آنان را در پی سانحه دلخراش تسلیت می‌گوییم.

‎از خداوند متعال برای درگذشتگان آرامش ابدی می‌خواهیم و از طرف کنفدراسیون اسیا و تمامی فدراسیون‌های راگبی در اسیا به خانواده محترم ان‌ها و فدراسیون راگبی جمهوری اسلامی ایران، جامعه ورزش ایران، جنابعالی، و مسئولین محترم ورزش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

کنفدراسیون راگبی آسیا در این مقطع سخت با ایران اعلام همبستگی می‌کند.

‎قیس الظلایی

رییس کنفدراسیون راگبی آسیا

در متن پیام‌های روسای فدراسیون‌ها آمده است:

مرکز مطالعات و‌پژوهش‌های راهبردی:

مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی ضمن عرض تسلیت این حادثه جانگداز به محضر مقام معظم رهبری (مدظله-العالی)، هیأت محترم دولت و وزیر محترم ورزش و جوانان، از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای این حادثه مسئلت می‌نماید.

به یقین نقش مؤثر و بی بدیل حضرت آیت الله رئیسی در پیشبرد اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان ماندگار خواهد بود.


-------------------------------


فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی:با قلبی آکنده از اندوه، شهادت ریاست گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، خادم الرضا، خادم مردم ایران، آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، دکتر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه را که در راه خدمت به مردم و در حادثه‌ی دردناک سقوط بالگرد، به درجه رفیع شهادت رسیدند، تسلیت عرض می‌نمائیم.

--------------------------------


فدراسیون ورزش‌های همگانی:

خانواده ورزش‌های همگانی همراه با همراه با همه اقشار جامعه، خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی نیز در عزای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانشان در سانحه بالگرد سیاه پوش شد.

رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای مردم ایران دچار سانحه شد و به مقام والای شهادت رسیدند.

---------------------------

فدراسیون ژیمناستیک:

شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه، چنان تاثربرانگیز و نابهنگام است که نمی‌توان آن را باور داشت.
آیت‌الله رئیسی در طول مدتی که سمت ریاست جمهوری را برعهده داشتند لحظه‌ای از کار و تلاش دست برنداشتند و به واقع ایشان را باید شهید راه خدمت نامید.

-----------------------------


فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی:

خانواده اسکی و ورزش‌های زمستانی همراه با همه اقشار جامعه عزادار شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهانش و این فقدان عظیم است.

این فدراسیون همراه با همه اقشار جامعه، خانواده اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز در عزای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانشان در سانحه بالگرد سیاه پوش شد.

---------------------------------

فدراسیون تکواندو:

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند.
خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت و وطن پرست واقعی باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران شد.

-----------------------------------

فدراسیون هندبال:

شهادت جانسوز یار دیرین رهبری و انقلاب، خادم الرضا در شب منتصب به امام رضا (ع)، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (ره) و جمعی از خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و اندوه خاطر گردید.

به نمایندگی از جامعه بزرگ هندبال این ضایعه را محضر مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و آحاد مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.

------------------------------------

فدراسیون بوکس:

"خبر شهادت رییس جمهور مردمی و محبوب کشورمان و همچنین هیات همراه ایشان، موجب غم و اندوه مردم ایران اسلامی شده است.
به نمایندگی از خانواده بوکس کشور، شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوندمنان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) را خواستاریم.

-------------------------------------

فدراسیون دو‌و‌میدانی:

غم و اندوهی بی‌پایان جامعه‌ی ورزش ایران اسلامی به خصوص خانواده معظم و بزرگ ورزش دوومیدانی را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.

این ضایعه‌ی اسفبار مایه‌ی تالم همه ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و دستندرکاران ورزش دوومیدانی ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

--------------------------------------

فدراسیون قایقرانی:

فدراسیون قایقرانی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی راتسلیت گفت

خبر شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی و همراهان در حین خدمت در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

------------------------------------
فدراسیون چوگان:

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید شهیدان خدمت و وطن پرست واقعی باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران گردید.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات رئیسه، روسای کمیته ها، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی و باشگاهی، مربیان، داوران و خانواده چوگان ج. ا. ا شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند منان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و برای خانواده معظم ایشان صبر جلیل مسالت داریم.»


-----------------------------

فدراسیون شنا:

خبر شهادت رئیس جمهور فقیه و شریف ایران، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه که حین خدمت و انجام وظیفه به مقام والای شهادت نائل آمدند موجب تاثر و اندوه ملت ایران گردید.
بدون شک خدمات و دستاورد‌های این عالم پارسا و مجاهد در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار خواهد ماند. از همین رو اینجانب ضمن عرض تسلیت این فاجعه دردناک و اسفبار به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های داغدار این عزیزان و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

--------------------------------

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان:

شهادت جانسوز خادم الرضا دکتر رئیسی رئیس جمهور مردمی و جمعی از خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب غم و اندوه بی پایان جامعه ورزش کشور به ویژه خانواده بزرگ ورزش جانبازان و توان یابان شد. رئیس جمهور دولت مردمی و هیئت همراهشان حین خدمت به مردم ایران عزیز اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

محنت این غم فراق بی پایان است و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان یابان شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراهشان را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران عزیز اسلامی و خانواده معزز و داغدار این مسئولان خادم تسلیت و تعزیت می‌گوید و از خداوند متعال علو درجات، رحمت الهی و حشر با اولیالله را برای شهیدان خدمت و برای بازماندگان صبر جمیل را مسئلت می‌دارد.

------------------------------------

فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی:

خبر شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی، اندوهی را بر جای گذاشت که تا مدت‌ها بر قلب خیرخواهان و خادمان وطن سنگینی خواهد کرد.

اقدامات آیت‌الله دکتر رئیسی و یارانشان در هیأت دولت با خدماتی برای کشور به خصوص حوزه ورزش و جوانان همراه بود که در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

بدون تردید پاداش عمری مجاهدت در مسیر رشد و اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و تلاش برای حل مشکلات آحاد ملت، علی الخصوص مظلومان و مستضعفان جز شهادت و وصال معبود نیست.

-----------------------------

فدراسیون اسکیت:

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیأت همراه باعث تاسف و تالم همه مردم شریف ایران گردید. اینجانب شهادت آن مرد بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند منان برای آن شهید خدمت علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و برای خانواده معظم ایشان صبر جلیل مسالت داریم.

-------------------------------
فدراسیون تیراندازی:

خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور محترم و شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار موسوی تیم حفاظت و خدمه پرواز موجب اندوه فراوان اینجانب گردید.


بدون تردید انقلاب اسلامی ایران در مسیر ۴۵ ساله خود فراز و فرود‌های زیادی را تجربه کرده، اما همواره با عنایت خداوند متعال و هدایت‌های امام راحل (ع) و مقام معظم رهبری (مدظله) و در سایه، ولی عصر (عج) و حمایت ملت عزیز و همچنین وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری سختی‌ها را پشت سر گذاشته است.
--------------------------------------
فدراسیون ناشنوایان:

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
------------------------------------
فدراسیون آمادگی جسمانی:

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی.
خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
---------------------------------

رئیس فدراسیون کاراته:

خبر شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه ایشان در حین خدمت موجب تاسف و تالم بسیار مردم شریف کشورمان گردید.

یاد و خاطره آیت الله رییسی که عمر با برکت خود را در راه خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری بر جا گذاشت، برای همیشه در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.
----------------------------------
فدراسیون جودو:

با دلی آکنده از اندوه، شهادت ریاست گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، خادم الرضا، خادم مردم ایران، آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، دکتر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه را که در راه خدمت به مردم و در حادثه‌ی دردناک سقوط بالگرد، به درجه رفیع شهادت رسیدند، تسلیت عرض می‌نمائیم.

این ضایعه اسفبار مایه تالم جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است.

-----------------------------
فدراسیون دوچرخه سواری:

شهادت خادم‌الرضا، خادم جمهور ایران، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه را خدمت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و علو درجات این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

------------------------

فدراسیون شطرنج:

شهادت رئیس جمهور خدوم و بصیر"سید ابراهیم رئیسی"، وزیر امورخارجه "حسین امیر عبداللهیان"، نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی "سید محمدعلی آل هاشم"، استاندار آذربایجان شرقی "مالک رحمتی "و دیگر مسافران همراه، را به محضر حضرت مهدیِ صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، مردم شریف ایران و عاشقان انقلاب اسلامی و تشنگان تحقق عدالت جهانی، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه خداوند متعال رضوان و حشر با اولیاء الهی را برای آن مجاهدان انقلابی و خستگی ناپذیر و خادمین ملت مسألت می‌نماید.
------------------------

محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان:

با سلام و درود به روح پرفتوح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری.
عروج سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مکتبی، محبوب و مردمی و همراهان ایشان حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، دیپلمات انقلابی دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، مالک رحمتی استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی و سایر همراهان را در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان، آذربایجان شرقی را محضر امام زمان (عج) و نایب حضرت، ولی عصر (عج)، مجاهد خستگی ناپذیر انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تسلیت عرض مینمایم.

----------

فدراسیون بدمینتون:

خبر شهادت رییس جمهور مردمی و انقلابی که خدمات ارزنده‌ای را در طول مدت حضور خود به مردم ایران اسلامی و به ویژه به ورزش کشور ارائه کرده بود، در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد.
فدراسیون بدمینتون بدینوسیله ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور مردمی ((شهید خدمت))، آیت الله سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران کشور را در این سانحه را تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه خداوند متعال برای ملت شریف ایران طلب صبر کرده و امیدواریم روح آن عزیزان سفر کرده قرین آرامش باشد.

------------------------
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:


فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران شهادت رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان شهید آیت الله ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان را تسلیت می‌گوید.
---------------------------

فدراسیون‌ووشو:

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد و قلب ما را به درد آورد.

شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم، ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *