کلنگ‌زنی فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس با حضور معاون راهبردی قوه قضاییه

19:30 - 13 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۲۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کلنگ‌زنی فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس با حضور معاون راهبردی قوه قضاییه
آیین کلنگ‌‍‌زنی فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس با حضور معاون راهبردی قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طی مراسمی با حضور سید محمد صاحبکار خراسانی معاون راهبردی قوه قضاییه، مظفر حمزه ئی رئیس توسعه حل اختلاف استان هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی آیین کلنگ زنی فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس با حضور معاون راهبردی قوه قضائیه برگزار شد.

معاون راهبردی قوه قوه قضاییه در این مراسم گفت: در راستای پیگیری حقوق عامه و به‌منظور ارتقای عدالت اجتماعی، دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع عمل به مسوولیت‌های اجتماعی صنایع و پرداخت مالیات‌های شرکت‌های بزرگ در محل فعالیت‌شان ورود جدی داشته است و این موضوع، تحولی بزرگ و دستاورد‌های خوبی را در جهت تأمین بودجه احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی و پرداخت به موقع مالیات در استان به همراه داشته است.

وی افزود: در نتیجه پیگیری دستگاه قضایی با همکاری شرکت پالایش نفت آفتاب ضمن افتتاح فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس، مساحت قابل توجهی به این تفرجگاه افزوده می‌شود و این موضوع نقش مهمی در ارائه خدمات شهری و تحقق عدالت اجتماعی در سطح این شهرستان خواهد داشت.

معاون راهبردی قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز عملیات اجرایی ساخت فاز دوم این بوستان از امروز امیدواریم ضمن تکمیل و بهره برداری از آن در برنامه زمانبندی شده، تحول قابل توجهی برای توزیع عادلانه امکانات را در سطح شهر بندرعباس شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *