گفت‌وگو|

مهدی‌پور: با کُلت به جنگ توپ و موشک می‌رویم/ بوکسور‌های جوان زمان کمی برای آماده‌سازی داشتند

7:45 - 01 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۹۲۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مهدی‌پور: با کُلت به جنگ توپ و موشک می‌رویم/ بوکسور‌های جوان زمان کمی برای آماده‌سازی داشتند
سرمربی تیم بوکس جوانان گفت:

خبرگزاری میزان - ملی.پوشان جوان بوکس ایران قرار است نهم اردیبهشت سال جاری عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان شوند.

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم ملی بوکس جوانان اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا در ۱۳ وزن برگزار می‌شود و ما احتمالاً با ۹ بوکسور به این مسابقات اعزام می‌شویم. چندین بوکسور خوب و جوان را در این مدت شناسایی کردیم، اما زمان بسیار کمی برای آمادگی داشتیم و باید با حقیقت کنار بیاییم.

وی افزود: دو مرحله اردو داشتیم که مرحله اول در لرستان برگزار شد که در واقع یک مرحله دیگر از انتخابی‌ها بود و الان هم در تهران اردوی دوم را پیگیری می‌کنیم. این تغییر زمان و جلو افتادن بازی‌ها تمام برنامه‌های تیم بوکس جوانان را به هم ریخت و کار را سخت کرد.

*کمبود بازی‌های تدارکاتی تیم ما را اذیت خواهد کرد

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: در این مدت تنها یک بازی تدارکاتی با تیم امید داشتیم که قطعاً کمبود بازی‌های تدارکاتی تیم ما را اذیت خواهد کرد. من هیچوقت از کسی ایراد نمی‌گیرم و مسئولیت را گردن دیگران نمی‌اندازم، اما واقعاً زمان کمی برای آماده‌سازی تیم داشتیم و نمی‌توانیم با یک کُلت ساده به مصاف توپ و موشک برویم.

مهدی‌پور درباره شانس کسب مدال توسط شاگردانش تصریح کرد: انسان به امید زنده است و تیم‌هایی که من و کادرم مسئولیتش را بر عهده داشته‌ایم تقریباً همیشه فینالیست داشته‌اند، اما این‌بار کار خیلی سخت‌تر شده و سایر کشور‌ها با جت جلو می‌روند و باید خودمان را در آسیا به آن‌ها برسانیم.

*۳، ۴ بوکسور ما ویروس سرخک گرفتند

وی در ادامه افزود: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم به تیم‌های پایه توجه ویژه‌ای داشته باشد، چون آینده ورزش را این نفرات می‌سازند. البته بدشانسی هم آوردیم چون ۳، ۴ بوکسور ما با ویروس سرخک مواجه شدند و رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست دادند.

مهدی‌پور در پایان ضمن تمجید از انگیزه بوکسور‌های خود خاطرنشان کرد: با ۱۰۰ درصد توان برای دفاع از اعتبار بوکس ایران در رینگ آسیایی می‌جنگیم و از مردم می‌خواهم برای تیم دعا کنند تا نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *