مشکلات ۳ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان رسیدگی شد

15:31 - 29 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۹۳۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۳ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان رسیدگی شد
مشکلات حقوقی سه واحد تولیدی موتورسیکلت، مدیریت پسماند شیمی کشاورز و توسعه سلامت اکسین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان رسیدگی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

خبرگزاری میزان - در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان که با حضور اعضا برگزار شد، جانشین رئیس کل دادگستری استان در این ستاد، بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در اجرای سیاست‌های راهبردی مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و برداشتن موانع سر راه واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

عیسی پورسلیمی گفت: شهرک‌های صنعتی ظرفیت خوبی برای توسعه تولید هستند که باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در جهت احداث و توسعه این شهرک‌ها همکاری‌های لازم صورت گیرد.

وی همچنین بر تشکیل جلسه با مدیران شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق جهت تامین برق شرکت‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان در تابستان تاکید کرد.

صادق جعفری چگنی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان نیز در این نشست، خواستار همکاری بیشتر شرکت‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی در مدیریت پسماند‌ها و دفع صحیح فاضلاب صنعتی شد.

در این جلسه به مشکلات حقوقی شرکت‌های خوزستان موتورسیکلت، مدیریت پسماند شیمی کشاورز و توسعه سلامت اکسین، رسیدگی و دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی صادر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *