جوادی: حقوق‌های کمیته ملی المپیک را پس دادیم/ اینکه کسی روی وزنه‌برداری حساب نکند، طبیعی و عادی شده

13:09 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۰۸
جوادی: حقوق‌های کمیته ملی المپیک را پس دادیم/ اینکه کسی روی وزنه‌برداری حساب نکند، طبیعی و عادی شده
وزنه‌بردار دسته ۸۹ کیلوگرم و المپیکی ایران گفت: حقوق‌هایی که کمیته ملی المپیک به ما داده بود، خوب نبود و آن‌ها را پس دادیم چون متوجه شدیم روی ما برای مدال آوری حساب نکرده‌اند.

خبرگزاری میزان - میرمصطفی جوادی، وزنه‌بردار دسته ۸۹ کیلوگرم و المپیکی ایران، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ما مراحل آماده سازی را به خوبی طی می‌کنیم. نمی‌شود از الان درباره ثبت رکورد صحبت کرد. هر چه بیشتر باشد بهتر است و دوست دارم از رکورد قبلی خودم وزنه بیشتری را بزنم و در صحنه المپیک شرایط خوبی داشته باشم.

وی در ادامه در واکنش به سوالی مبنی بر حواشی عدم مدال آوری وزنه‌برداری در مسابقات، تصریح کرد: چنین صحبت‌هایی از قدیم همواره وجود داشت و باید در جواب بگویم که این مسابقات غیرقابل پیش‌بینی است و امکان بروز برخی اتفاقات وجود دارد. در خصوص قهرمانی گذشته حقوق‌هایی که به ما دادند به هیچ عنوان جالب نبود. این موضوع تا حدی برای ما ناراحت کننده بود که حقوق‌ها را پس فرستادیم.

جوادی تصریح کرد: حقوق‌هایی که کمیته ملی المپیک به ما داده بود، خوب نبود و آن‌ها را پس دادیم چون متوجه شدیم روی ما برای مدال آوری حساب نکرده‌اند. ما کف حقوق یعنی ۱۵ میلیون تومان را گرفته بودیم که پس دادیم و مستقیم گفتند که هیچ مدالی نمی‌گیریم.

قهرمان وزنه برداری و دارنده مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری جهانی، عنوان کرد: در وزنه‌برداری همواره ما شرایط خوبی نداشتیم و کسی ما را حمایت نکرد و این موضوع جدیدی نیست. فدراسیون تنها ارگانی است که ما را مورد حمایت قرار داد. خداراشکر خوابگاه‌ها مجهز شده و سالن‌های تمرینی نیست به خوبی در حال آماده سازی هستند.

جوادی عنوان کرد: شرایط المپیک قابل پیش‌بینی نیست. علی داوودی در جام جهانی نقره گرفت و من سال قبل در مسابقات جهانی طلا گرفتم. وقتی این مدال‌ها کسب شده و اینگونه رفتار می‌شود، جالب نیست. این نشان می‌دهد که چه تفکری نسبت به ما داشته‌اند، آن هم در حالی که من سال قبل در مسابقات جهانی با حضور همه حریفان طلا گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلسرد نشده‌اید؟ گفت: اینکه کسی روی وزنه‌برداری حساب باز نکند، طبیعی و عادی شده و در خصوص بودجه فدراسیون هم وجود دارد.

جوادی درباره رکورد ایده‌آل برای المپیک گفت: هیچ وقت به این فکر نمی‌کنم. الان وقت آن نیست که صد درصد توان را بگذاریم و در ماه‌های آینده برای افزایش رکورد اقدام می‌کنیم. هر چقدر وزنه‌ها برای المپیک بیشتر باشد، بهتر است و تلاش می‌کنم در المپیک روز خوبی داشته باشم و بهترین وزنه‌هایم را بزنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *